Havvaminl Hanımlar uyumuyor gaz sancısı var ben tükendim o tükendi gazını çıkarttım alttan ama genede uyumuyor sürekli sallıyorum anca öyle uyuyor bırakınca geri ağlıyor ama derman kalmadı sizler nası bi çare buldunuz
ubannesi10 Havvaminl bende aynı durumdaydim çare bulamadım tabiki battaniyeyle sallayınca sakinlesiyordu bizimki ama yatmaz di
Havvaminl ubannesi10 ben ayakta sallıyorum kramp giriyor artık sizinki ne kadarlık hiç bi gaz ilacıda işe yaramıyor