Selamlar yurt dışı anneleri🤗 Bebeğim baya kötü pişik olmuştu hatta post ta açmıştım buraya pişik kremi önerisi için.Ama son olarak dm’ de satılan weleda wundschutz kremi denedim ve çok ama çok güzel geçirdi.Pişiği olupta etkili krem isteyenlere kesinlikle tavsiye ederim👌🏻