Elifkedi 34 günlük ikizlerim var kızlar gerekli testler doğum sonrası yapıldı 1 aylık asimizi da olduk saglikocaginda.. ayrıca doktora da goturmem gerekir mi çocuk doktoruna?? Saglikocagindaki doktor da muayene etti sorun yok şükür sizler bebeklerinizi hasta oldukca mi goturdunuz doktora??
melissrn Elifkedi her ay götürdüm 1 yaşına kadar çocuk doktoruna sağlık ocağındaki detaylı bakmıyor çocuk doktoru daha iyi oluyor 🤗
ozgeya Elifkedi Sağlık ocağındaki doktora hiç götürmedim,sadece aşı zamanı götürüyorum.Sürekli gittiğimiz bir çocuk doktorumuz var.Çünkü aile hekimleri uzmanlığı olan hekimler değil ve gerekli teçhizatlara da sahip değiller.Çocuk doktorumuz rutin kontrollerinde bir farklılık gördüğü an hemen önlem alınmasını sağlıyor.Mesela kalça ultrasonu sırasında bebeğimin böbreğinde taş çıktı.ama o sonucu aile hekimi farketmemişti,kendi çocuk doktorumuz farketti de nefrolojiye gidip önlemimizi alabildik.
NrYlmzTsr 6 ay boyunca her ay ozel doktoruna goturdum, asilarinida orada oldu. 7 aylik, bundan sonra gerektiginde goturucem.
cerenduran Elifkedi 6 ay boyunca her ay ister devlet hastanesine ister özel hastaneye sağlam çocuk takibine götürün tabi ki
Ayaniz Elifkedi benim 43 günlük bebegim, 1 aylıkken saglık ocagına götürdüm.. Gecen haftada normal doktora. Kalça ultrasonu çekildi ve göz reflekslerine vs bakıldı.. Randevu alın gidin bence en azından belli bi süre her ay gidilmeli
pamukkuzum Ayaniz benim kızım da 43 günlük kuzum ama doktorumuz kalça ultrasonu için 2. Aynı bekleyelim dedi bize 🤷♀️
pamukkuzum Elifkedi götür canım bir çocuk doktoru takibini yapsın sağlık ocağında bizimle genelde hemşiremiz ilgileniyor doktor pek ilgili değil. Aşısı kilosu boyuna falan bakıyor ebe. Çocuk doktoru da genel kontrolünü yapıyor uzmanlık alanı sonuçta
Burcu35 Elifkedi işitme testi göz testi kalça çıkıklığı gibi testleri yaptırdınız mı mesela? Sağlık ocağındaki doktorunuz bebeği komple soyup muayene etti mi? Bu gibi şeyleri yapmadığı için tabiki her ay çocuk doktorunun görmesi gerekiyor tabi bu sizin tercihiniz ama sağlık ocağı doktoru yetersiz bu gibi durumlarda
Deletedmom324 Elifkedi Ilk 1 sene her ay goturecegim. Erken tanilik birsey olursa Allah korusun. Ben nasil anlarim ki
Sulegorkem Elifkedi sadece aşı zamanı sağlık ocağına götürdüm onun dışında her ay götürdüm ilk 6 ay sonra doktorumuz 9 ayda çağırdı gittik şimdide 11 ayda çağırdı hasta falan olmazsa birde ozaman gidicez inşallah
[silindi] Elifkedi Hasta olsun veya olmasın her ay düzenli götürüyorum içim rahat. Arkadaşım götürmedi aylarca bi gitti 9 tane kisti olmuş kızının.
ZeynepAdam Elifkedi ilk 6 ay aylik kontrol gerekiyor gelisimine bakiyor ayrintili sekilde. Tavsiye ederim gec kalinmaz saglik ocaklari boy kilo bakiyor sadece. Bizim dr bezini bile acip bakiyi her seferinde kalp nabiz ciger dinler kafa gelisimine ayrintili bakar el kol bacak refleksine falan bakar. Bebeklerde gec kalmamak onemli