Eşim 2 3 gündür hasta bugün şüphelenip test yaptırdı ve pozitif çıktı.. halsizlik ara ara öksürük vardı. Bende de 3 gündür burun tıkanıklığı, kuru öksürük vardı ve bugün boğaz kaşıntısı tat, koku alamama, boğaz kuruması, yutkunmada zorlanma eklendi 😫 cidden şoktayım ya. Sağlık bakanlığından aradılar karantinaya alındık test yapmak ve ilaç vermek için ya bugun ya da yarın gelicekler.. korona olduğunuzu anlayabilirsiniz çünkü cidden değişik bir his ara ara nefeste zorluk ve bogazinidaki o kötü tat ve kuruluk yetiyor anlamaniza. Kızım kaynanamda 😫 kaça kaça bir sene kaçtık.. sonunda yakalandık