Kızlar oglum 8 aylık emmeyi bıraktı gibi. Normal devam sütünü içiyor her öğün, kahvaltısını yapıyor yumurta,peynir, pekmez vs karıstıryorm öyle yıyor.
meyve püreside yer hergün. Ama onun haricinde baska bişi yemıyor yogurt yemez anca meyvesine karıstırıylrm biraz. Zamanla düzelicekmi acaba 😢