ant331 Ortmenanne16 ilk günlerde ise yarıyordu ama sonradan yaramaz oldu. Nurse harveys şurup kullandim ve memnun kaldım.
Mom097 Metsili oğlum 16gunlukken kullanmya başladık. 1hafta kadar devam ettik. Çok iyi geldi oğluma rahatlattı.
hulya1406 Ortmenanne16 bir kere bebeğim doğduğu zaman bir kutu kullandık şükür faydasını gördük.Bir daha damla almadık çok şükür.Aşırı gazlı bir bebekte değildi zaten kızım☺️
Merveurl Ortmenanne16 metsil + biogaia aynı anda kullanınca rahatlıyordu ama malesef gaz damlaları çözüm değil 3 aylık olduktan sonra gaz problemi azalıyor
Elif_Naz didemblr aynı anda kullanmadım çok gazlı zamanlarında metsil kullandım ben üç ay kullandım şimdi bıraktık kızım altı aylık oldu çok şükür gazını çıkarıyor dönmeye başladığı için
Hilaldgsn Ortmenanne16 ben ikizlerimde kullandım çok afedersin sancıdan kıvranan çocuklarımın poposu susmaz olmuştu 😂😂
Merve-250713 Ortmenanne16 biz 4 aylık olana kadar kullandık çok memnun kaldık oğlumun gaz sorununu çözmüştük
haziranin25i Ortmenanne16 metsil kullandım hiçbir faydasını görmedim ıkınması daha da arttı aguline kullanmaya başladık çok şükür herhangi bir sorunumuz kalmadı 🤗