Eag canim Allah razi olsun. Burdaki yorumlariniz biraz olsun icimi ferahlatti. Her an sonuc cikacak telefon calacak diye yuregim agzimda. Rabbim hic bir anneye yasatmasin. Cok zor cok. Insallah guzel haber aliriz. Sabir ve dua ile bekliyorum. Allah hepimizin her konuda yardimcisi olsun.🙏