Kızım 3 aylık biberona alıştırmak istiyorum hangi markayı tercih etmeliyim ?
CananEce ben Paşabahçe biberon kullanıyorum çok memnunum 👍
CananEce aventin aldık diğerlerine göre bunu cekiyor.
CananEce lansinoh
CananEce avent alabilirsiniz orta boy yeterli olur
aysenurbahadir yurtdışında yaşıyorum bulabilir miyim acaba onu
OESKIDENDI Cam mı biberon ?
CananEce hayır plastik ama iyi plastikten