Oykmmkrkn Kizlar selam. Benim oğlumun ikinci doz rota aşısı var gecikti iki gün sıkıntı olur mu? Bilgisi olan var mı Şehir dışındayım. Doktorum gelince vururuz dedi 1 hafta içinde dedi Ama ben bilmiyorum yani
Dlnilingi Oykmmkrkn hayır bizde bir hafta geç vurucaz sağlık ocağında ki aşısı ile araya zaman girsin diye ..
Oykmmkrkn Epifenomen-gkc 5ay 3 gün canım Daha vurulmadık 1 doz ayın 3aylik vurulduk Şimdi ikinci doz daha vurdurmadim