Merhaba arkadaşlar,
Bebeğimde alerji durumdan şüphelendik gastroentoloji doktoru 15 günlük bir diyet verdi. Bazı ürünlere alerjisi çıktı ama susamda dilinde bir kızarıklık fark ettim tam ucunda hafif sola doğru henüz dişi yok 3.5 aylık susam zaten çok alerjik çıktı aşırı mukuslu kaka oldu. Bu gün bir şey yemedim Rota aşısı olacağı için aşıdan 4 saat sonrasında yine dilinin aynı yerinde kırmızılık var. Başına gelen var mı? Gastroya 6 gün sonra gideceğiz ama ben telaş yaptım yarın bi doktora götürsem mi?