Yaz geldiğin an yorganları yastıkları halletmek istiyorum. Ama yünle uğraşmışlığım vs yok hiç anlamam hatta yorgandır, yündür. Annem yapardı her sene. Yıkatabilceğim yerler var mı acaba? Aranızda yıkatıp memnun kalaniniz var mi? Bide yıkatınca yorgan yastık halledip mi gonderiyorlar yoksa sadece yün olarak mi veriyolar. Kafamda deli sorular 🤦 Beni aydınlatırsanız çok sevinirim 🌼🌼