Duyguekncixxx ben diş hekimi asistanıyım canım, biz çoğu zaman belli bi yaşa gelince dudak bagını kesiyoruz 5-10 dakikalık bi işlem, agrısı sızısı olmuyor genelde. Ama ne zaman olur veya olur mı onu doktora sormanız gerekir. Verdigim bilgiler sadece genel bilgiler