Bursa97 RabiaBeyda evet olduk 1 ay aşımzı nişanın 16 sında 2. Ay asilarimizi olucaz Kalça ulyrasyonunu yaptırmadık daha doktorumuz 2 ay dolunca istedi bizden bu nisanın 12 sinde yaptircaz
Gamze27 Sıkıntı etmeyin bence her ay belli bir kilo alacak diye bisey yok bence benim bebegim de 3 aylik oldu yeni ama zayif bi bebek
Bursa97 mert2021 kilosu iyi canım zaten ama işte yemesi aynı olunca yedikleri nereye gitti acaba diye merak ettim🤣🤣