flowermom Kızlar merhaba, 31 ocakta doğum iznine ayrıldım 26 şubatta doğum oldu , 2 ay geçti doğum rapor ödemem hala hiç yapılmadı🥺 sizler alabildiniz mi yakın zaman da alan varsa bilgi verebilirse çok sevinirim
ozgenil-12 flowermom doğum raporunuzu önce iş yerini aramanız lazım.personel biriminiz sistemden onaylayacak.sora sgk yı arıcaksınız.işyeriniz onaylayınca sgk daki memurların sistemine düşüyo.onlarda sistemden onaylayınca 1 hafta içinde hesaba yatıyo.e devlette banka bilgilerinizi girerseniz direk maaş hesabınıza yatar.hiç uğraşmazsınız ptt ile
BARTUMOM flowermom 29 aralıkta doğum yaptım 5 gün sonra işten çıktığım vakitten doğum vaktine kadar olan param yattı 650 tl gibi sonrada her ay muhasebeci onaylıyor 3 gün içinde alıyorum bi 2600 bi 2250 aldım daha 2 parça kaldı belki sizin iş veren toplu alım olarak onaylamıştır onuda doğum izniniz bitince haftasına yatıyor oda
flowermom ozgenil-12 hesap bilgilerimi girdim işveren de onaylamış 170 ı aradığımda sırayla ödeme yapılacak deniyor ama 2 aydır hiç ödemem olmadı anlayamadım bende🥺
ozgenil-12 flowermom siz sgk yı arayın.yoksa yatırmıyolar.ben her ayın son günü önce iş yerini arayıp.onayladıkları an sgk yı arıyorum.onlar hemen onaylıyo ararsanız yoksa.raporun bitiminde toplu anca alırsın.hangi sgk ya bağlı olduğunu biliyomsun şirketin.benim mesela ulucanlar.bağlanınca tc ni soruyo.sistemden hemen onaylıyo
flowermom ozgenil-12 sgk yı arayıp mı onay alacağım ? Sonrasında yatacak öyle mi? İşveren onay vermiş aç170 ı aradığımda sorun yok sırayla ödeme yapılacak diyorlar. Yani sgk yı ararsam hızlandırırlar mı acaba
flowermom Zeynepzey bitmedi henüz 2 ayı doldu ama doğum öncesi rapor ödemesi de sonrası da yatmadı . Ödemeyi ay ay istemiştim
ozgenil-12 flowermom tabi tabi hızlandırmak da değil.hemen yatıyo.siz iş yerinin hangi agk ya bağlı plduğunu öğrenip arayın yarın.
BARTUMOM flowermom birde bağlı olduğunuz sgk yi arayın benimde bir ay yatmadı iş yerimi aradım onaylamadılarmı diye onayladık dedi ama bağlı olduğum sgk onaylamamış e devletten şahıs ödemelerine baktınızmı ptt ye yatmasın birde e devlet arama kısmına iş göremezlik ödemesi yazın çıkan sayfada raporlar kısmı var oraya tıklayıp doğum raporunuza bakın en alt kısımda iş veren onayı yazıcak ordan kontrol edebilirsiniz onayları
Busragokceberra flowermom bana SGK doğum izninden doğuma kadar yatırdı 16.. küsür.Dogumdan sonra işe başlama tarihe kadar bir 10 gün daha sürdü 64.. küsür yattı
flowermom ozgenil-12 cok tesekkur ederim aradim sgk yi rapor baslama tarihimi calisiyor gostermisler o nedenle odeme yatmamis muhasebeci duzeltti insallah cabucak yatar simdi 🙏🏼Cok cok sagolun ❤️❤️❤️