Momndssd Merhaba anneler bebeğim 30 günlük ve bazen sol gözünü kapatıyor tek gözü ile bakıyor. Bazen gün içinde normal sürelerde yapıyor örneğin emerken bazen de uykuya geçiş anında yapıyor. Başına gelen var mı normal bir durum mu merak ettim 😪
BaharSancak Benim bebeğimde öyle sanırım bir gözü açık bir gözü yarım bakıyor bazen meme emerken uykuya geçişte bende elimle kapatıyorum uyuduğundan emin olmak icin 😁 sanırım normal birşeydir bazen şaşta bakıyor Yenidoğan hemşiresi normal demişti
Momndssd BaharSancak çok endişelendim bende imtetnetten bakınca bir sürü şey yazıyor içim rahat etmedi bi türlü
Efbey Momndssd Benimde o şekildeydi hatta şaşılık vardı biraz bebeğimde geçti 3.ayda ilk bebeginse normal herşeyden telaslsniyo insan