Adababy rabia40 ben 4 bazende 5 saat arayla besliyorum ki midesi iyice boşalsın içtiği mamada midesine insin diye doktorumuzda böyle söyledi zaten ağlamıyo 4-5 saat anca acıkıyo mızmızlandığı anda yapıyorum mamasını 120 cc falan yapıyorum 100 cc anca içer