LiYaRzuU Kızımın kaşının üstnde böyle beyazımsı pütürler vardı biraz önce hafiften tırnağımla kaşıdım beyaz kepek gibi döküldü biraz ama daha var kızarır die pek karışmadım sizde de böyle birşey oldumu Konak desem kafasında birşey yok 🤷♀️
Anni LiYaRzuU konak canm kasta ve basta oluyor oglumunda kasında basladı suan basında da var bebek yagı veya zeytin yağı ile nemlendir hergün
LiYaRzuU Anni Mehmetmoms bende öyle düşündüm ama kafası tertemiz kafasında olmayınca bide kaşta oldunu bilmiyordm
Mehmetmoms Bizimde vardı Konak hergun pamuğa zeytinyağa batırıp yumuşata yumuşata bitirdim şimdi hic yok
Anni LiYaRzuU yok canm bebeklerde oluyor doktorumuz gecici bisey oldugunu soyledi yıkamayla ilgili degil yaknda başnda da başlar muhtemelen
LiYaRzuU Anni hmm.) anladım teşekkür edrim.. hergün zaten yeni birşey çıkıyo artık neyi dert etmeyeceğimi şaşırdım 😂
LiYaRzuU Mehmetmoms ay bende buradaki kızlardan duymuştum bu konağı hiç görmedim ay kaşında böyleyse kafasında başlarsa düşünemiyorum😒