Tibektas Teşekkür ederim canım zaten kucağıma aldım da doktorun dediği gibi şekil dr yapıyor bir de sırt üstü yatırıncs ellerinden tutuyorum yukarı doğru kalkmaya çalışıyor ama yattın da kendini kaldırıyım yok mama vercem zaman biberon kendi tutmaya çalışıyor ağzına götürmeye çalışıyor o zaman kaldırıyor kendini