prenses10 canım korkma onlar işini bilir seni anlıyorum kuzum 1,5 aylıkken enfeksiyon kaptı ateşi düşmüyor diye yatış yapıldı abartısız 4,5 kere sonda takıldı yapamadılar gelmiyordu çiş sonra çok şükür uzman geldi daha tam içeri sokmadan bile direk geldi canları çok yanıyor ama böyle durumlarda direk alınan çiş daha iyi sonuç veriyormuş geçmiş olsun