Benimde oldu korkmasın . Progestan ile geçti elhamdülillah . Hatta oradaki hemşire bana genellikle kanama olanların cinsiyetleri erkek oluyor dedi . Geçen sene benimle beraber olan arkadaşlarım tanıdıklarım hep kanama olmuştu ve erkekti . Ama bende bilmediğimden çok korkmuştum. Eşim isteydi hastaneye gidene kadar ayaklarım titremisti