Tospikkkk amin benimki bazen hiç uyumuyor dediğin gibi ama akşamda çok ağlıyor ve keyifsiz oluyor ozamanlar, bazende öğledn snra 2 kısa uyku yapıyor arka arkaya ozaman keyfi yerinde oluyor akşam da😍 Allah sağlık versin düzene girecektir çok dert etmiyorum 2.bebeğim, ilkinde nasıldı hiç de hatırlamıyorum. Bebek büyütürken sadece gece uykusuzluk zorluyor beni, gündüz de uyuyamıyorum. Allah kolaylık versin hepimize