Kızlar 8 ay oldu spınal sezaryenden sonra ılk zaman tabanlarım asırı agrıyırdu lohusalık felan derken onemsemedım gıtgıde arttı şimdı bazen cok asırı yanıyor, bazen agrıyor hele ayak bılrklerım kopcak gıbı baldıra da yayılıyor yurutmuyor bu durum zaten baya okudum forumu bu tarz agrısı kalan oldu mu cogunun kı gecmıs ama benım 8 ay oldu dr a da gıttım bırsey cıkmadı baska agrılar da vardı bırde ustune bu cok zorluyor benı varmı böyle seyler yasayan