Kızlar merhaba.Geçen ay Spirali çıkarttırdım ve bebiş denedik adet olmama 5 gün var ama benım 1 haftadır göğüslerim aşırı şişti ve acıyor 2 gün önce adetime 7 gün varken kan verdım sonuç hamile degılım 😃 bugün tekrardan idrarla gebelık testi yaptım ondada birşey çıkmadı sağlık ocağındaki hemşire daha çok erken 1 hafta sonra adet olmazsan tekrar bakalım kan dedi ama bende aşırı stresli bir insanım beklerken yoruluyorum resmen.Oğlumda 5nci gün idrarda çıkmıştı kan vermıstim 38 çıkmıştı sonuç.Bende şimdi düşünüyorum acaba gerçekten hamile olsam en azından idrarda çıkmıyorsa bile kanda azda olsa bir değer çıkması gerekmezmıydı 😃Benimki gibi adet öncesi testler negatif çıkıp sonra pozitif olan oldumu aranızda