Mom091 Benim kızımda böyle yani sizinki kadar değil tabi ki 😁 Mesela babasıyla dışarı çıkıyor, geziyor. Ya da babaannesinin yanında duruyor. Ben bazen kapıya çıkıp çamaşır asıyorum, o camdan gözlüyor. Hava esmiyorsa onu da çıkartıyorum yanımda duruyor, bana mandal veriyor. Esiyorsa çıkarmıyorum, gözlüyor camdan beni 😁 Sadece evde oynarken hep benimle, babasıyla oynamak istiyor. “Annecim beraber yapalım nolur” diyor. Boyamayı tek başına yapmak istemez mesela. Ya da yapbozunu illa beraber yapıcaz. Ben yapboz yaparken başka bir şeyle ilgilensem. “Annecim benimle ilgilen” der. 😂 ama bazen şöyle çözüm buluyorum. “Aaa baban hiç görmedi sen tek başına yapboz yapabiliyor musun? Hadi yapda görsün. Bende göreyim” diyorum. O da “tamam olur” diyor. Yaptıktan sonra tebrik ediyoruz mutlu oluyor. Ya da diyorum. “Sen unuttun mu acaba yapmayı, bi yapta göreyim” diyorum 😂 yani kendi başına da oynamayı bilmeli diye düşünüyorum. Sizinki çok fena Allah kolaylık versin 🤲🏻🙃