Mom091 aynısı kızım.. Anlık gözünün önünden ayıramıyor. Dün eşim dedi ki kıza bakıcı bakamaz, kreş daha iyi olur, hem yaşıtları olur, Yoksa kimse senin gibi ilgilenmez. Anlamış olacak ki bugün adım atmadı yanımdan. Pijamamın ipini hiç bırakmadı. Dedim ki ne kreşi artık işe beraber gideri. 26 Aylık bu arada