Ye2020 4 ay oldu doğum yapalı geçen ay regl oldum normalden çok yoğun ve uzun gün sürdü…bu ay yine regl oldum ama sadece azıcık lekelenmeler geliyor kanama namına bişey yok normal mi acaba??
Sinemisssss Ye2020 benimd e doğum sonrası 2.reglim ilk bir kaç lekelenme şeklinde oldu ama sonrası kanama başladı
archmom Ye2020 benim 8 ay sonra gelmisti daha sonra bikac ay daha gelmedi daha sonrasi duzene oturdu.