Rabia_ngs Bebeğim 5 aylık ve biraz iştahsız son zamanlarda. Kilo alımı durdu bir aydır. Mama takviye yapmak istedim ama asla kabul etmiyor istemiyor sadece anne sütü alıyor bazen yetmiyor mu acaba diyorum. Yavaş yavaş ek gıdaya geçmeli miyim emin olamıyorum
mavilimorcicek41 Rabia_ngs 5 ay 20 günlüğüz ufaktan meyve ve sebze tadımı yaptırıyorum mama benim oğlumda kabul etmedi geçen ay 1 hafta kadar sütüm kesildi rahatsızlandığım için aç olmasına rağmen mamayı kabul ettiremedim
Rabia_ngs mavilimorcicek41 kızım da daha yeni 5 aylık oldu erken mi diye tereddüt ediyorum ama aç kalmasına da gönlüm razı olmuyor 🥺 mama reddettikleri zaman yapacak bir şey de kalmıyor başka. Siz tadımlara yeni mi başladınız
mavilimorcicek41 Rabia_ngs evet canım 10 gün kadar oluyo meyve filesi aldım rendeleyip içine koyuyorum o şekilde suyunu emiyo sebzeleride buharda haşlayıp ufaktan tadım yapıyorum 3 gün kuralına göre yine rahatsızlanırsam en azından tatlarını bilsin reddetmesin ek gıda zamanıda yaklaşıyo ebemizde verebilirsin sıkıntı olmaz dediği için zorlamadan yavaş yavaş veriyorum