Serkanali Arkadaşlar 43 günlüğüz. Yarın doktora gideceğim artık. Daha önce gittiğimde küçük diye gaz danlası vermedi. Sizler kaç günlükken başlafınız damlaya. Ne gece ne gündüz karın gyrultusu ve aşırı ağlama ile geçiriyoruz. Çok yoruluyo kuzum. Ama elimden bişi gelmiyo. Doktorun verdiği damla internette satılanlar mı oluyor. Yoksa benimmi sormam lazım şunu alayımmı diye
Homeless20 Serkanali doktor metdil verdi işe yaramadı biogaia aldım arkadaş tavsiye ile ondan memnunum.. 27 günlüğüz 21 günlüklen başladık kullanmaya
SevdAyaz Kimyon çayı, rezene çayı içiyor musunuz çok iyi geliyo bir de ben tavsiye üzerine Nurse Harveys bitkisel ilaç aldım çok iyi geldi😊 doktor farklı bi ilaç vermişti o da bitkiseldi hiç etki göstermişti bize🤷♀️
Daphnemom Doktor bi damla tavsiye ediyo ama çocuğuna yarayanı deneyerek buluyosun yine 🤷🏻♀️ biz önce sab simplex ve biogaia kullandık sab çok işe yaramayınca zinco ve biogaia kullandık faydasını gördüm