Evlatlarim Evet anne sütü sarılıgı biz de geçirdik 2aylıkken hala vardı.Doktor anne sütünden geçen bir şey ama hiç endişelenecek bir şey degil onu kafanıza takmayın asıl tehlikeli sarılık geçmiş demişti.Sürekli emziriyordum ama uyandırmak zor oluyordu uyandırıp emziremediğimde arada şırınga ile mama verdi annem degerler düşsün diye en son 15lere çıkmıştı.Sonra kendi kendine çok şükür geçti