Bellatrix Kızlar bebeğim 13.5 aylık çok iştahsız herşeyi zorla yiyo acıkma diye bir olayı yok eline versemde ya avcunda tutuyor ya da ufalayıp yere atıyor Çok üzülüyorum bu normal mi 😔