tgr123 Ya benimkide 3 ay 7 gnluk ..3.ayi girdi.gireleri bir tuhaflasti .uyanınr uyanmaz kizara kizara ağlıyor ,önceden gözünü açınca meme arardı smdi uyandığında mememe getrip emzrmek istediğimda dahada çok ağlıyor , biraz sakinlestirip kandrmadan emziremiyorum ya szlerdede üç aylıkken oylemiydi budami atak