Kızlar 9 ay oldu doğum yapalı ve ben bütün sağlığımı yitirmiş gibiyim. Sürekli bi yerimin ağrıdığını söyleyip duruyorum. Tahliller de vs bişey çıkmıyor. Ama benim özellikle sol kolum sırtımın sol üst tarafı yani kalbimin arka kısmı olduğunu düşünüyorum ara ara ağrı girip çıkıyor. Ağrı her başladığında kalbimle alakalı bi sorun olduğunu düşünmekten kendimi alamıyorum. Ne yapmalıyım bilmiyorum. Benim gibi olan var? Doğumdan sonra kötü olan hiç kimseyi görmüyorum acaba dillendirilmediği için mi bilmiyorum. Herkes te mi var benzer sorunlar.