Merhabalar hanımlar. Kızım yarın itibariyle tam 3 aylık oluyor. Gazlı bir bebek. Sab simplex ve probiyotik damla kullanıyoruz. Probiyotik damlaya yeni başladık 1 hafta oldu. Normalde kakasını 3 günde bir yapar. Pazartesi 2 kez yaptı ve ikincisi ishal gibiydi. Genel durumu iyi görünüyor ancak 2 gündür bezini tam doldurmuyor çişi. Normalde günde 6-7 dolu dolu çişli bez alırdım. Gece taktigim bez sabaha kadar sanki bir kere çişini yapmış gibiydi. Doyuyor da sanırım ama anlayamadım ve kafama takıldı. Doktor kontrolü önümüzdeki hafta ama acile gitmeme gerek var mı sizce ?