Çok geçmiş olsun. İnşallah yakın zamanda sağlığına kavuşur yavrunuz. Prematüre bebeklerde hastane imkanları ve doktor çok önemli. Bir de genelde çok umut vermemeye çalışıyor doktorlar, hem kötüye hazırlamak için hem de Allah korusun kötüye giderse durumu ama siz iyileşecek dediniz demesinler diye. Ne kadar doğru tartışılır tabii. Eğer İstanbul’daysanız ve imkanınız varsa Altunizade’deki Acıbadem Hastanesi’ni öneririm. Yakın bir arkadaşımın bebeği de benzer süreçlerden geçti, kuvezde kalbi durdu, sürekli “yaşayabilir ama…” İle başlayan cümleler kurdu doktorlar. Çok şükür şimdi 2 yaşında, gelişimi çok zahmetli olsa da toparladı. Aynı şekil başka bir arkadaşım da Cerrahpaşa’da prematüre doğum yaptı, o da Cerrahpaşa olması sayesinde kavuştu bebeğine ama doğumdan sonra oraya geçiş zor olabilir. İnşallah şifa bulursunuz.