K_a_06 Peki gece emdirmemek icin bebeğiniz uyandığında nasil susturuyorsunuz. Yada su veya sut gibi seyler veriyormusunuz acaba. Kismetse bende baslayacagim 24 aylik olacagiz cok yakinda. Ama geceleri nasil yapacagimi sasirdim🤷♀️
Mom870 K_a_06 o gece beslenmesinide kesemedim işte ah kesebilsek 🤦🏻♀️ Ama şöyle uyanınca meme değilde su veriyorum 3 kez 4. Kes meme veriyorum baktım dalamıyor sallıyorum artık
Mom870 gulay_candemir doğduğundan beri hep uyku problemimiz var 2 yaş sonrası çıkacak dişleri bile 3 ay önce çıkardı çıkacak dişi kalmadı 😂
Snmhsn Mom870 48 günlüğüz bugün ☺️ ben tamamen kesmek değil doysun bıraksın oynasın ıstemıyorum emzıgede kanmıyor kus kadar midesi var neresine emiyo bi anlasam 😂
gulay_candemir Mom870 Biraktirmak la iş bitmiyor Muş bu defa da gece uyanıyor o kadar çok ağlıyor ki ne yapacağım bilmiyorum
Mom870 gulay_candemir hadi yaaa neden gece uyanıp ağlarlar anlamıyorum bende hep memeye bağlamıştım 🤦🏻♀️
Sumeyra87 Snmhsn siz bendensiniz ne yapacagimi bilmiyorum istahli istahli emerken cekmekte icime sinmiyor ama cok kusuyor sonra nasil etsem bilemiyorum.
Mom870 Sumeyra87 aynı ben işe başlayacağım birkaç aya ve bıraktırmam gerek nasıl yapıcam ne yapıcam hiç fikrim yok çok üzülüyor etmeyince 🤧
Snmhsn Sumeyra87 bende öyleyım bazen o kadar cok sömürüyor ki canım cok yanıyor dayanamayınca bıraktırıyorum mecbur 10 dk sonra gene ağlıyo 😞
Sumeyra87 Snmhsn aynen doymuyo desem ee masallah baya ciste yapiyor.az az sik sik yiyo desem ee azda yemiyoki.