geceuyumayanne1 valla ben yanıma fazla kıyafet almama rağmen daha fazlasına ihtiyaç duyduk, bizim bebiş erkek, afedersiniz her açtığımızda heryeri batırıyordu 😄 bütün kıyafetlerini kirletti 🙈 evimiz hastaneye uzaktı o yüzden biraz daha alsaydım diye pişman oldum yani. Sezeryan doğum yaptım bu arada.