lalelikiz oluyodu tabi uykudayken sabah uyanınca falan bence gece falan yiyorlar ya boğazında kalanlar oluyo sindiremiyolar falan onlardan oluyo sanırım.. bide bizimki 4. Ayda bi hafta kusmaya basladı doktora gittik refluden süphelendik 3 ayda öğürünce hiç bsey cıkmadı.. simdi 6 aylık oldu arada bi salyasından öğürüyo oda artık uyanıkken.. bide benimki emzik emiyodu ondanda öğürüyodu sizinki emiyosa o sebepten olabilir