Yasemincmk İkizlerim var 9 ay 15 günlük ikisi de evin içinde fildir fildir emekliyor inanılmaz hizliyiz artık..Biri ayağa kalkıp tutnarak yürüyor diğeri yalnızca ayağa kalkabiliyor arada bir kaç adım atıyoruz..Şarkıları duyunca sallanmaya dans etmeye başlıyoruz 🥰Alkış ,gel gel ,bay bay ,şimdi şimdi öpmeyi öğrendiler beni ve babayı öpücüklere boguyorlar..Ah bir de favorimiz anne va baba üzerine tırmanmak..Resmen bizi parkur kullanıyorlar.Evimizde bir de köpeğimiz var ,şimdi köpeğimiz sen de bir şeyler öğrenmişler ben şok tabii ki yerden bir şeyi elimizle aliyoeuz ama kesmiyor bir de köpeğinizi taklit edip diz çöküp agzimizla almayı deniyoruz..Sesli ışıklı bir davulumuz var buna bayılıyoruz hatta arada ritim atıp Discjokeylik dahi yapıyorlar..Gece uykusuna kendimiz geçiyoruz artık ,gece uyanınca da zateb mama sonrasi kendileri uyuyor sallamayi bırakik.Gunduz uykuda hafif mayistirnak için salliyoruz,gece uykusuna 20.00 da geçip 06.00-07.00 a kadar kesintisiz uyuyoruz mama dışında ,gün içinde de 3 uyku yapıyoruz maximum 1er saatten..4 diş yolda ,göründü iki alt ve iki üst şimdi uzuyor dişler 🦷İştahınız dişe rağmen maşallah güzel hem ek gıda hem de devam sütü alıyoruz ,günde iki öğün ekngida alıyoruz kahvaltı ,pankek ,omlet tarzında oglende çorba ve meyve ekliyoruz ,ortalama 1200-1300er ml de devam sütü tuketiyoruz günlük..Baba ,Bubu,Dede ,Allah Allah ,Haydi ,Gel ,Git diyoruz ama Anne yok 😥