Prens03 7 ay gaz sancısı çektik ve oğlum 1 aylıkken gayet kendi kendine çıkarıyordu. 1 saatlik uykuda 10-11 kez pırtlattıgını bilirim ama ne kadar çıkarsa da bitmiyor o gaz maalesef. Gaz damlası kullanırsanız bir nebze rahatlatır. Allah kolaylık versin.