DoruKalpp Hamilelikti bebeğe gaz yapmasın diyeydi derken öyle böyle neredeyse 1 senedir kola içmiyorum çok özledim 😭 Daha 2ay 23 günlük içmeme çok var sanirim😪 Anneler siz en çok neyi özlediniz?🍀
Minikuzu DoruKalpp doktorumuz demişti gazlı bebek gazlı dır boşuna şunu bunu yemiyeyim deme herşey yedim hiç kasmadım
Pamuk_seker DoruKalpp 1 bardak içebilirsiniz ki ben içiyordum hic gaz yapmadi valla yapan yapıyor ne yesen ye olacağı varsa olur
sdyrnkgn Minikuzu valla ben geçen akşam bir tabak bulgur pilavı yedim. Korktum da ama hiçbir şey olmadı. Diğer yiyecekleri de deneyesim var yavaş yavaş
DoruKalpp Minikuzu bana da dediler aynen şu içsem gazlaniyor ama şiddetli olur diye içmiyorum kola cok xanim isterse sadece bir yudum kaçamak 🤭🤭
DoruKalpp Pamuk_seker korkumdan çok isteyince canim bir yudum içiyorum 😭 soyle kana kana buzzz gibi içmek istiyorum artik
Ece-su Ece-su hayır ben zaten öyle şeylere inanmıyorum hep kola da içtim gazlı çocuk gazlıdır zaten doktor ne yersen ye gaz her cocukta olur dedi bagırsakları tam gelişmediği için
Mira25 Busraata valla bende en çok bunları özledim ama 2 yıldırkullanmıyom hamilelik doğum derken emzirmeyi bırakana kadarda kullanmayacam gibi
Symayldrm sdyrnkgn bulgur çok güzel süt yapıyor canım hiç gazı olmuyor yanlış biliniyor bence gaz yapar diye
ElifMT Gencanne_19 kurufasülye yaptım geçen gün korka korka haşlarken köpüklerini aldım üzerinden gazı gitsin diye birde yerken bol kimyon la yedim hiç birşey olmdı vücudumuzun bakliyatlarada ihtiyacı var ama pırasa çok severim onu da kimyon la yiyiyim dedim o gece bebeğim huzursuzdu daha da yemedim
BEYZANUR2020 DoruKalpp süt yumurta Antep fıstığı alerjimiz var yaklaşık beş aydır diyetteyim herşeyin içinde süt ve yumurta var ben şimdi neyi sayayım sana ama en coookkk ta baklavayı özledim bir Antepli olarak
Gencanne_19 Busraata 4 ay 7 günlük. Ya aslında bı tek fasulye ve nohut yemiyorum. Kalan herşeyi yiyorum. Kokoreç,midye bunları çok severim. Aşırıya kaçmadan yiyorum. Kola içmeyi o kadar çok özledim kiii🥺 duygulandım 😃😃😃
sdyrnkgn cileliana bulgur gaz yapar deniyor ama bizde yapmadı. yani zaten gazımız var ekstr gaz olmadı desem daha doğru. Bolca kimyonla yedim ben yine de🤷🏻♀️
iklim DoruKalpp kimyon koy kuzum. en sağlıklı ve ari yiyecek emzirme döneminde. kimyon pisince tadı kötü oluyor diye ben piştikten sonra katıp karıştırıyorum
Busraata Gencanne_19 kola ben yarim bardak içtim cok tuketmedigim için bence o kadar kasma ya nohut kuru fasulye tüketiyoruz bol kimyon koko ve midye bende özledim 😤