Seldademir Merhaba arkadaşlar Bu konu hakkında yardımınıza ihtiyacım var.. bi gün içinde 6-7-8 aylık bebeklerinizin beslenmesini nasıl yapıyorsunuz? ❌ ve bebeğim de grip başlangıcı var. Bunu için neler yapıyorsunuz beslenmesinde? teşekkürler şimdiden..
Seyma05 Seldademir ıhlamur içir canım iyi gelir sabah 7.30 uyanıyoruz emziriyorum 1.30 saat sonra kahvaltı lor peyniri keçi boynuzu özü mıhlama patates felan yumurtanın sarısı bebe bisküvisi felan değişik yapıyorum sonra uyku uyanınca emziriyorum 2 saat sonra meyveli yoğurt veriyorum biraz sonra yine emzirip uyutuyorum uyanınca akşam yemeği çorba içiyoru ona uygun yemek varsa suyuna küçük küçük ekmek banıp veriyorum ıspanak yemeği yapınca ona da yediriyorum 8 buçuk ta mama veriyorum uyutuyorum 7 ay 26 günlük oğlum
Cihangir20 Oğlum 1 yaşında fakat 8 aylıkken patates kızartması patates haşlaması kumpir gibi yapardım et sulu çorba ve bizim yediğimiz yemeklere asla baharat koymadım kendimiz artık onlara alıştırdım şuan bizdede girip başlangıcı var sabahları ıhlamur limon dilimi nane kekik kaynatıp minik su biberonuna koyuyorum azıcık şeker koyuyorum acı olmasın diye tadı ice tea gibi oluyor onu çok sevdi öyle içiyo biraz hafifledi