Sevinc543yakut Cerazette doğum kontrol hapı kullanıpta adet olmayan varmı yada düzenlikler varmi. 13 aylık oğlum 4 aydir hiç olmadım ondan önceside hep düzenlik oldu tedirginim oluyorum doktora gitsem mi bilemedim test yapıyorum negatif çıkıyor.