Düzenli emzirmeme rağmen sürekli mastit oluyorum. Emzirdikten sonra sağım yapıyorum iki gögüs 30cc anca çıkıyor mastitken. Mastit olandan hiç çıkmıyor neredeyse. Her emzirmeden sonra sağım yapsam çocuğum emmek istediğinde göğüste süt kalmıyor. Doktorda süt çok olduğu için bebek boşaltamadığı için damarlar tıkanıyor diyor. Sağınca da süt çok yok anlayamıyorum.