gocebebirbayan Kızlar doğumdan ne kadar süre sonra adet oldunuz ? Doktor bana 1 yıl olmayabilirsin dedi ama ben 55. gün oldum. Erken gibi geldi normal mi yani olmam kafam karışık 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
gocebebirbayan Twinsmomee aa bak işte 1 yıl demişti sen doldurmamışsın. Acaba mı iyi geç olmak. Şimdi sezaryen oldum ya korkuyorum bende tekrar kalırsam yanlışlıkla diye 😂 benim için geç daha iyi olurdu sanırım
gocebebirbayan serebro bende böyle bekliyordum doktorun dediğine göre. Daha 1 hafta önce baktı ultrasonda yakında olacak gibi görünmüyorsun demişti 🙈
gocebebirbayan bir_pasa_annesi teşekkür ederim demek ki normal benim de. Şaşırdım çünkü doktor bir hafta önce baktı yakınlar da olmazsın demişti 🙈 ama kan ilacı da kullanıyorum , onun da etkisi olmuştur belki
DorukArasMoms gocebebirbayan bende dogum yapali 3 ay oldum ve dun regli olmaya basladim keske biraz daha uzun surse diyorum cunku inanilmaz agrili geciyor benimki
gocebebirbayan DorukArasMoms yaa doğumdan sonra ağrı olmaz diyorlardı. Sende oluyor mu canım? Ben bugün oldum hiç lavaboya gidene kadar farketmemişim. Gebelik öncesinde kıvranıyordum adet olurken kendimi yerlere çalıyordum resmen.