Kızlar merhaba 1 hafta sonra Rabbim nasip ederse inşallah 1 yaşında olacak kızım var. Küçükken kalça çıkıklığı vardı frej k kullandık. En Son 6 aylıkken röntgen çekildi belki bilirsiniz aydında profesör Emre çullu tamamen iyileştiğini söyledi. Kızım 11 aylıkken yürümeye başladı hiç bir sıkıntı yoktu daha 4-5 gün öncesine kadar.ama şimdi yürürken sürekli düşüyor ve hani sol ayağının yönüne doğru düşüyor ya da ayaktayken dengede durmakta zorlanıp geriye falan çekiyor yani yeni yürümeye başladığında bile bu şekil değildi. Çok endişelendim endişelendim. Kızım alnı ile burnunu yatağın sivri tarafına vurmuştu işte 4-5 gün öncesinde.ondan birkaç gün önce de kendi Park yatağından yere inmiş ayaktaydı hani öyle ağlama falan hiçbir şey yoktu yani ben de çok korkuyorum. Bugün izmir Buca tıpta ortopedi doktoru çağrı bey’e gittik röntgen falan çekti hani röntgenden önce gelişiminin güzel olduğunu ondan sonra hatta erken yürüdüğünü falan belirtti gelişiminin güzel olduğunu söyledi. Röntgenden sonra da ayda bir bir buçuk ayda bir falan kontrole gelmemizi söyledi hani yine röntgen çekilecek.ama ne bileyim yani yine içime sinmeyen bir şeyler var dedim hani bir problem var neden bu kadar hani sık gelinecek diye.gelişim sürencinde hani kontrol etmek amaçlı olduğunu söyledi.ama bilemedim ya korkuyorum gene de😔