Sblylmz Benim kızım da 5 ay 8 günlük 1 haftadır hasta ondan mı bilmiyorum ama uyanıkken emmiyor artık ki tok bile olsa asla memeyi geri çevirmeyen bi bebekti. Emzik biberon ya da mamayı kesinlikle almıyor tüm gün aç beklediği oluyor sadece uyukluyken çok az emiyor umarım geçici bir süreçtir çok üzülüyorum 😔