Bse Nutricia ingatrini mama kullanıyorduk sade olandan ama 1 yaşına girdik doktorumuz değiltirmemizi söyledi fortiniye geçicez kullanan varmı geçişte red yaşayan birde hangisi daha seviyor sademi aromalılarmı