Happymamss kıyamam sana, olabilir bunlar neden olmasın ki? Hem covid hem gebelik derken ipin ucu kaçmışsa ne var yani sen insan değil misin? Moralinin bozulduğunu çok iyi anlıyorum ama her beden bir değil daha 30 gün olmuş doğum yapalı belki 5 ay sonra bir çok kişiden iyi olacak vücudun. Şuan bunları düşünmeyi kafanda ertelemen gerekiyor sen lohusasın senin morale ihtiyacın var kendine bakıp üzülmenin alemi yok çünkü her şey çok yeni şuan hayatında..