Kızlar merhaba 5,5 aylık bebeğimin koluna çay döküldü yeni yeni çok hareketlenmeye başladı salıncağından alayım dedim düşmesin diye kucağıma masaya oturduğum gibi babasının koyduğu çaya doğru hareket etti ve düştü fincan.ikimiz de yandık bende ufak bir iz var ama bebeğim kolu ve baldırı yandı kolunda bölge bölge 2.derece hafif ve derin yanıklar olduğunu söyledi doktor.baldırına geçer diyorlar.şanssızlık ki kaç şehir gezmek zorunda kaldım sevk ettikleri hastanede doktor yoktu sonraki götürdüğüm doktor da daha yarası kabuk Bİle bağlamadı yarayı açık bırakın dedi güvenemedim izmire getirdim yarasının bazı yerlerinin derin olduğunu söyledi doktor ciğerim parçalandı.bu izler kalacak mı şimdi öyle kötüyüm ki kremler verdiler ama şimdi yapılabilecek tek şeyin pansuman olduğunu söylüyorlar.çocuk cerrahisine götürdüm bu arada var mı başına gelen yardım edin