Öncelikle geçmiş olsun hastaligimizin ikinci günü bes aylik kızımda ateş oldu çok şükür ertesi güne bisey kalmadı biraz huzursuzluk burun akıntısı sonra geçti allahin izniyle bisey olmaz bagisikliklari cok kuvvetli oluyor stres yapmayın pozitif düşunmeye çalışın geçecek hersey 🙏